І. Орієнтація, мотивація діяльності.
Привітальне слово вчителя.
1. Давайте пригадаємо, що ми вже вивчили про сервіси Google?(очікувані
відповіді учнів).
2. Скажіть, для чого взагалі нам потрібні сервіси Google?
(очікувані відповіді учнів).
3. Скажіть, як і де, окрім інформатики, можна
використати сервіси Google? А чому ви не можете відповісти на це запитання?
(очікувані відповіді учнів).
ІІ. Цілепокладання.
Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
1.На дошці підказки у вигляді малюнків (рюкзак
мандрівника, дорожній знак «Готель», кросівки, карта України, знак «Google»).
2. Діти разом з вчителем оголошують тему уроку.
- Який з
предметів нам допоможе розкрити тему уроку?
3. Визначають мету і задачі уроку.
навчальна: формувати вміння розв'язувати
компетентнісні задачі, опрацьовувати дані, подавати результати розв'язування
задачі;
розвивальна: розвивати інформаційну й комунікативну
компетентності, навички роботи з інформацією, інтелектуальну активність,
естетичні смаки, увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати дослідницький
підхід у пізнанні нового, формувати вміння застосовувати отримані знання для
розв'язування прикладних задач;
виховна: виховувати уважність та відповідальність,
бажання мати глибокі та якісні знання.
Мотивація навчальної діяльності.
- Сьогодні на уроці ми дізнаємось про … (перегляд
буктрейлера про цікаві об`єкти спадщини ЮНЕСКО). Цікаво вам дізнатись, які ще
пам'ятні місця є на території України? Тоді – за роботу.
Визначення очікуваних результатів.
ІІІ. Цілереалізація.
Загальний інструктаж.
- Сьогодні на уроці ми будемо віртуально подорожувати
місцями та містами України. Спочатку виконаємо завдання на перевірку
теоретичного матеріалу, а наступні 3 завдання будуть спрямовані на практичне застосування
сервісів Google.
- За кожне завдання ви зможете отримати фіксовану
кількість балів: 1 завдання – 2 бали, 2 та 3 завдання оцінюються в 3 бали, а 4
завдання в 4 бали.
- Перед початком уроку хочу нагадати вам правила
роботи за комп’ютерами.
Відтворення й коригування опорних знань, умінь,
навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.
1. Інтерактивна вікторина на перевірку знань про
сервіси Google. Робота учнів з роздатковим матеріалом, сканування відповідей за
допомогою смартфона.
Самостійне виконання завдань під контролем і за
допомогою учителя, враховуючи індивідуальні можливості.
Завдання 1. Робота з картами Google «Пошук місця
призначення».
Знайти на карті відомі пам’ятки України, зробити
скріншоти, які знадобляться для наступного завдання та зберегти в документі Google.
Завдання 2. Робота з таблицями Excel «Пошук місця
ночівлі». Розв’язати математичну задачу для того, щоб з’ясувати, яким чином
розрахувати бюджет для ночівлі в готелі.
Фізкультпауза.
Діти виконують вправи разом з учителем (повторювання
вправ при перегляді відеоролика).
Узагальнення й систематизація учнями результатів
роботи.
Завдання 3. Робота з презентаціями Google
«Подорожуємо містами України». Спільна презентація вчителя та школярів, у якій
кожен учень оформлює слайд, відповідно до вимог, які закріплені у «класній
кімнаті».
Звіт учнів про способи й результати виконання роботи.
Захист учнями спільного проекту.
ІV. Рефлексивно-оцінюючий.
Підведення підсумків уроку.
- Діти,
сьогодні ми з вами пригадали такі сервіси Google …(очікувані відповіді учнів).
А також спробували використати їх під час віртуальної подорожі, тобто
інтегрували географію в інформатику.
Повідомлення домашнього завдання.
Високий рівень: створити буклет для мандрівника, який
подорожує пам’ятними місцями України «Топ-7 найкращих пам’яток України».
Достатній рівень: створити на YouTube власний канал
та розмістити на ньому презентацію «Подорожуємо містами України».
Середній рівень: підготувати повідомлення з теми
«Використання сервісів Google під час вивчення шкільних дисциплін».
Рефлексія.
- Діти, ми
досягли очікуваних результатів? Чи сподобався вам урок? Чим саме? Чи були
утруднення? Де можна застосувати вивчений матеріал?
Цінування, оцінювання.
- Діти, мені здається, що сьогодні наш урок був
насиченим, а подорож – цікавою та пізнавальною. Дякую вам за підтримку, за
старання та наполегливість. Молодці! (оцінювання дітей за рівнями).
Немає коментарів:
Дописати коментар